Εργασίες μαθητών με ΤΠΕ - Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Παναγίας

Αναζήτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού

Εργασίες μαθητών με ΤΠΕ

Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.

Δημιουργία πρόσκλησης

Στο μάθημα της Γλώσσας, ΣΤ΄ τάξης, στο κεφάλαιο 15 «Κινηματογράφος – θέατρο» ζητάει από τους μαθητές να ετοιμάσουν μία πρόσκληση για κάποια εκδήλωση. Η εργασία έγινε στο Kidspiration.

Ένα δείγμα της δουλειάς


Δημιουργία αφίσας με θέμα: «Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο» από τους μαθητές του ΣΤ1 τμήματος .


Στα πλαίσια της εργασίας,  που υλοποίησαν τη σχολική χρονιά 2012-2013,
οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος, με θέμα «Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»,  δημιούργησαν ηλεκτρονικές αφίσες με το kidspiration. Η εργασία θα παρουσιαστεί στο Συνέδριο Πληροφορικής Πολυγύρου.



                                 

Συμμετοχή του Σχολείου μας στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας


Στις 13 Μαρτίου 2013,οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος, συμμετείχαν στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας με την εργασία «Μαθαίνοντας Πλοήγηση στο Διαδίκτυο».Πραγματικά, ήταν μία χρήσιμη και ευχάριστη εμπειρία. Ακούσαμε πολλές αξιόλογες εργασίες και παρουσιάσαμε τη δική μας δουλειά.





Ηλεκτρονικά σταυρόλεξα με ορολογία σχετική με το διαδίκτυο


Στα πλαίσια της εργασίας,  που υλοποίησαν τη σχολική χρονιά 2012-2013,οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος, με θέμα «Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»,  δημιούργησαν ηλεκτρονικά σταυρόλεξα με ορολογία σχετική με το διαδίκτυο. Η εργασία θα παρουσιαστεί στο Συνέδριο Πληροφορικής Πολυγύρου.

              1ο σταυρόλεξο
        2ο σταυρόλεξο         3ο σταυρόλεξο              4ο σταυρόλεξο

Επαναληπτικά Γεωγραφίας ΣΤ΄ τάξης  με το πρόγραμμα Hot potatoes


Οι μαθητές, της ΣΤ1 τάξης, του σχολείου μας, χωρισμένοι σε 5 ομάδες των 3 ατόμων , δημιούργησαν με το πρόγραμμα Hot potatoes επαναληπτικά μαθήματα σε μορφή σταυρόλεξου.
Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Γεωγραφία, Γλώσσα, ΤΠΕ
Γνώσεις και πρότερες ιδέες ή αντιλήψεις των μαθητών: Γνώριζαν τη χρήση του λογισμικού Hot potatoes από προηγούμενα μαθήματα.
Οργάνωση τάξης  & απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή: Οι μαθητές δούλεψαν σε ομάδες των τριών ατόμων στην τάξη και στους υπολογιστές. Σε κάθε υπολογιστή ήταν εγκατεστημένο το πρόγραμμα     Hot potatoes
Στόχοι:
Να γίνει επανάληψη στο μάθηματης Γεωγραφίας

Να αναπτύξουν δεξιότητες χρήσης και αξιοποίησης του λογισμικού Hot potatoes και γενικότερα του Η/Υ
Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, καθώς εργάζονται με το συγκεκριμένο λογισμικό Hot potatoes
Διάρκεια: 4 -5 ώρες
Περιγραφή:

Στην αρχή, στην τάξη, σε κόλες Α4 έγραψαν τις ερωτήσεις. Κάθε ομάδα έπρεπε να δημιουργήσει ερωτήσεις από 5 κεφάλαια. Αφού τελείωσαν αυτό το στάδιο, στο εργαστήριο Η/Υ  δουλεύοντας πάλι οι ίδιες ομάδες των 3 ατόμων δημιούργησαν τα σταυρόλεξα. Το επαναληπτικό σταυρόλεξο  που δημιούργησε η 1 η ομάδα λύθηκε από τις άλλες ομάδες. Το ίδιο συνέβη και για τα επαναληπτικά των άλλων ομάδων.

Σε όλη τη διάρκεια ο ρόλος του Δασκάλου ήταν συμβουλευτικός. Συζητούσε με κάθε ομάδα τις ερωτήσεις και βοηθούσε στη διατύπωση όπου υπήρχαν δυσκολίες. Έτσι κατανόησαν καλύτερα το σωστό τρόπο διατύπωσης μιας ερώτησης, ώστε να γίνει κατανοητή από το μαθητή που θα προσπαθήσει να την απαντήσει. Επίσης βοηθούσε στο εργαστήριο Η/Υ όπου υπήρχε πρόβλημα.
Αφού τελείωσαν κάποιες ομάδες πήραν και άλλα κεφάλαια.

Κάντε κλικ πάνω στις ασκήσεις για να λύσετε τα σταυρόλεξα:
Κεφάλαια 1-5
(Αυγολούπης Δημήτρης, Μπαρτζάκη Κατερίνα, Παπαγιάννη Δάφνη)
Κεφάλαια 6-10
(Δεμίρης Βασίλης, Θεμελής Χρήστος, Καρίνας Ιωακείμ)
Κεφάλαι 11-15
(Καρανάσου Γεωργία, Μπουλίτσα Κωνσατντίνα, Πολυζά Κυριακή)
Κεφάλαια 16-20
(Αντωνίου Δημήτρης, Αηδώνης Στέλιος, Γκιουλέκας Δημήτρης)

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές .
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού